Klachtenregeling.
Fysiotherapie Van der Vegt
Parkeergelegenheid voor de deur
Altijd dezelfde behandelaar
Meer dan 10 jaar ervaring
Fysiotherapie voor iedereen
Bij Fysiotherapie Van der Vegt streven wij ernaar om u de best mogelijke zorg en service te bieden. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Wij hechten veel waarde aan uw feedback en hebben daarom een klachtenregeling opgesteld om eventuele zorgen of klachten op een zorgvuldige en respectvolle manier te behandelen.
Stap 1: Bespreek uw klacht met uw fysiotherapeut
Wij raden u aan om uw klacht eerst te bespreken met uw behandelend fysiotherapeut of contact op te nemen met de praktijk. Een open gesprek kan vaak misverstanden verhelderen en tot een oplossing leiden. Als u het lastig vindt om dit gesprek alleen aan te gaan, kunt u iemand meenemen, zoals een familielid of vriend.
Stap 2: Interne klachtenprocedure
Als het gesprek niet tot het gewenste resultaat leidt, kunt u een formele klacht indienen bij Fysiotherapie Van der Vegt. Wij hebben een interne klachtenprocedure waarbij een aangewezen klachtenfunctionaris uw klacht in behandeling neemt. Deze functionaris zal bemiddelen tussen u en de betrokken fysiotherapeut om tot een oplossing te komen. De klachtenfunctionaris kan u ondersteunen en bemiddelen om een oplossing voor uw klacht te vinden.
Stap 3: Externe klachten- en geschillenregeling
Mocht de interne procedure geen bevredigende oplossing bieden, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). Fysiotherapie Van der Vegt is aangesloten bij deze klachtenregeling. Een onafhankelijke commissie zal uw klacht beoordelen en een uitspraak doen. De behandeling van de klacht is kosteloos, uitgezonderd de eventuele kosten van bijstand.
Contactgegevens
Voor vragen of het indienen van een klacht kunt u contact opnemen met onze praktijk via telefoonnummer 038-2100107 of per e-mail op info@fysiotherapievandervegt.nl. Onze locaties en verdere contactinformatie vindt u op onze website.
Wij waarderen uw feedback en zien dit als een kans om onze zorg continu te verbeteren.
Testimonials
Wat vinden mensen van onze zorg
Afspraak maken?
Een afspraak maken gaat heel gemakkelijk. U kunt ons bellen of mailen, maar u kunt ook heel gemakkelijk zelf online een afspraak inboeken via ons boekingssysteem, ook als u dit voor de eerste keer doet. U kunt natuurlijk ook het contactformulier invullen met uw vraag. Wij reageren altijd binnen 24 uur. Whatsappt u liever? Klik dan op de whatsapp knop en stel uw vraag.